har kvar den andra med ohja!

hej!
håller på att skaffa en egen blogg också , har en med Cornelia & Amanda klart att jag ska ha kvar den med dem också fast känner att det är enklare att skriva av sig om man har en själv med , så kommer blogga i båda fast kommer skriva om olika saker i dom tror jag , fast det är väll bra det med ? Dagen hitils har vart bra överby med elin & nu ska jag fixa mig och dra ut och grilla med massa härligt folk , ska ta det lungt och komma hem väldigt tidigt ikväll , ska upp 8 halv 9 har uppvisning imorgon prima , men vi hörs ikväll tror jag puss! :) 
* ( kommer inte börja blogga så mycket i denna än har massa att fixa på den! )
Min fina vän Amanda Axelsson , du vet.. jag älskar dig & stöttar dig till 100%
/ sara

Kommentarer
Postat av: amanda

<3

2011-04-13 @ 08:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0