så som det var då , vill jag ha det igen

haha roligt folk det finns , det är visst inte bara skitsnack i denna lilla staden , något posetivt iallafall. men nu ska jag snart lägga mig i sängen och kolla på film hade jag tänkt , för det blir ingen skola för mig imorgon , mår inte helt bra , så får vara hemma och jobba lite med matten , för har nationellt på torsdag vilket jag är orolig för, det är nog det ämnet jag är sämst på. men vafan kör bara och hoppas på det bästa. men vi hörs imorgon. Godnatt sötnosar!♥
- saknar tiden med dig vännen.
du och jag hade nog den bästa tiden tillsammans , allt var så bra.
saknar det verkligen , älskar dig då nu och föralltid.
för minnerna vi har tillsammans är oförglömda, går inte
att glömma. du är fortfarande som en syster för mig & kommer alltis att va. 
tack för allt vännen. utan dig skulle jag nog inte va den jag är idag. 
älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0